Od 11 lipca br. we wszystkich placówkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych obsługa klientów w poniedziałki odbywać się będzie w godz. 8.00 – 17.00.
W pozostałe dni tygodnia, tj. od wtorku do piątku, placówki ZUS przyjmują klientów w standardowych godzinach, tj. w godz. 8.00 – 15.00.
ZUS zachęca także do załatwiania swoich spraw bez wychodzenia z domu:
• podczas e-wizyty
• za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS
• telefonicznie – pod numerami:
• 22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS - w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 7.00 – 18.00
• 22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godzinach 7.00 - 20.00
• 22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy - w dni robocze (pn. - pt.) w godzinach 8.00 - 18.00.
Marlena Nowicka
rzeczniczka prasowa ZUS
w Wielkopolsce
Zmiany w obsłudze klientów ZUS w poniedziałki
Archiwum